Hypnóza v Brně

Léčbu hypnózou u nás provádí registrovaný hypnoterapeut  MUDr. Zdeněk Kaplan, Ph.D.

Hypnóza je prazvláštní stav mysli, ve kterém vliv našeho lidského vědomí ustupuje do pozadí a osvobozuje se naše podvědomí. Je to stav, ve kterém můžeme člověku a jeho psyché (nitru) pomoci osvobodit se od bolestných a nemocných stavů a nalézt vnitřní klid a rovnováhu. Hypnoterapie je jednou z metod psychoterapie, je to příjemný stav, který bývá často přirovnáván k hluboké relaxaci.
Někdy je rovněž přirovnáván k jakémusi "bdělému spánku", kdy pacient jakoby spí, ale přitom vnímá sugesce hypnoterapeuta. Nejedná se o nějakou
"zázračnou" techniku, ale lze jí s poměrně velkým úspěchem využít k léčbě či odstranění celé řady psychických, psychosomatických nebo somatických (tělesných)  potíží.

S čím Vám může hypnóza pomoci?
- nespavost
- migrenozní bolesti a ostatní stavy s potřebou analgetizace
- kožní onemocnění jako lupenka, atopický ekzém a další, neboť "kůže je obrazem lidské duše"
- deprese a stresy
- strachy a fóbie (ze zvířat, malých nebo uzavřených prostor a různých situací atp.)
- závislosti (kouření, léky, automaty, alkohol...)
- přejídání a morbidní obezita či jiné poruchy příjmu potravy
- nedostatek sebevědomí
- špatná koncentrace
- tréma
- strach z čehokoli
- alergie, problémy s imunitním systémem

Hypnoterapie není hrazena zdravotními pojišťovnami. Cena za hypnoterapeutické sezení je 1000,- Kč.

V případě zájmu se prosím objednejte na telefonním čísle: 548 211 556 (nebo email: ave.surgeon@seznam.cz).

Místnost pro hypnózu

AVE SURGEON s.r.o. , Ferrerova 7, Brno 618 00, IČO: 02432358, odp. zástupce: MUDr. Zdeněk Kaplan Ph.D., provozovna: Charbulova 86, Brno 618 00

Ambulantní chirurgie, s. r.o., Charbulova 86, 61800 Brno
www.ambulantnichirurgie.cz